Jak stworzyć strefę przyziemienia

Na pewno słyszałeś o przestrzeni do odpoczynku, ale co ze strefą przyłożenia? Czy jest to coś, co jest Ci znane?

Strefa przyziemienia to przydatna przestrzeń w biurze dla pracowników, którzy często przychodzą i wychodzą, np. pracowników zdalnych. W takim przypadku mogą oni dzwonić do biura i wykonywać drobne zadania, nie zakłócając pracy osób siedzących na głównych fotelach w biurze na planie otwartym.

Strefa przyłożenia nie jest przeznaczona do użytku przez maksymalnie godzinę, ale jest to przestrzeń, która może być produktywna przez czas, w którym jest używana. Jeśli myślisz o włączeniu strefy przyziemienia, będziesz potrzebował nowych mebli biurowych i dobrym pomysłem jest wybranie modułowego biurka lub dwóch, które można przemieszczać, gdy tylko zajdzie taka potrzeba.

Jakie są zatem zasady włączania strefy przyziemienia do Twojej przestrzeni?

  • Umieść strefę przyziemienia z dala od głównej przestrzeni biurowej, być może w pobliżu drzwi wejściowych
  • Zadbaj o wygodne i pomocne meble, ale nie w takim samym stopniu, jak w głównym biurze
  • Zapewnić dostępność w przestrzeni
  • Pomyśl o wysokich stołkach, krzesłach wannowych i innych miejscach do siedzenia dla osób, które chcą szybko nadrobić zaległości, np. przed spotkaniem.

Czy masz w swoim biurze strefę dotykową?

Autorzy portalu

logo-footer

Witamy na naszej stronie! Życzymy miłej i pomocnej lektury naszych artykułów. 

Często czytane

Kontakt
Powlekany czy niepowlekany?
Urządzenia wielofunkcyjne

Świeże newsy branżowe

Dlaczego jakość snu jest istotnym czynnikiem produktywności
Czym dokładnie jest praca zespołowa?
3 powody, dla których zabieranie pracy do domu jest złym pomysłem
© Copyright singlembyc. All Rights Reserved.